QUARTZ S.A. – KONFEKCJONOWANIE KOSMETYKÓW

Wiemy doskonale, że najważniejsze jest wnętrze. To co znajduje się w środku wymaga jednak odpowiedniego opakowania…

RODZAJE LAMINATÓW

Laminat, jest to taśma sklejona z co najmniej dwóch warstw różnych materiałów, z których jedna stanowi warstwę zewnętrzną, przeznaczoną do nadruku, a druga jest warstwą wewnętrzną, umożliwiającą formowanie saszetki…

TECHNIKA DRUKU

W tej chwili poligrafia dysponuje taką ilością technik druku na laminatach, że pozwala to na uzyskanie znakomitej jakości wydruków o bardzo dużej precyzji i pięknej kolorystyce…

FORMAT I KSZTAŁT

Obecne technologie pozwalają na wyprodukowanie saszetek w bardzo wielu formatach i kształtach…

CO TO JEST SASZETKA?

Aby ułatwić Państwu składanie zapytań w zakresie pakowania Państwa produktów, przedstawiamy listę zagadnień, które potrzebne są do przygotowania przez nas oferty jak najbardziej zbliżonej do Państwa oczekiwań:

  • Laminat – proszę podać rodzaj laminatu, możemy także zaproponować odpowiedni laminat dla Państwa produktu,

  • Projektowana ilość kolorów na nadruku,

  • Rozmiar saszetki – proszę podać wymiary saszetki, możemy także dobrać odpowiedni rozmiar do gramatury, którą Państwo chcą zapakować,

  • Rodzaj pakowanego medium (płyn, proszek, perfumy itd.),

  • Ilość, jaką chcą Państwo wyprodukować.

Część przedsiębiorstw oferujących konfekcjonowanie po analizie rynku decyduje się na rozszerzenie swojej oferty sprzedażowej o saszetki, bądź zaczyna używać ich w akcjach promocyjnych.

Z naszego doświadczenia wynika, że w większości przypadków saszetki świetnie wspierają sprzedaż produktu docelowego oraz bardzo dobrze radzą sobie, jako produkt podstawowy.

Pierwszym etapem powstania saszetki jest stworzenie wizji zarówno jej szaty graficznej, jak i żądanej pojemności czy kształtu. Konfekcjonowanie wyrobu sprzedawanego docelowo w innych opakowaniach, najczęściej odbywa się przez pakowanie w saszetki, które posiadają szatę graficzną reklamowanego wyrobu i mają pojemność jednorazowej dozy.

Dla saszetek będących docelowym opakowaniem należy zaprojektować nową szatę graficzną i dobrać dozę. Zarówno grafika saszetki, jak i jej wielkość mają bezpośredni wpływ na jej cenę, szczególnie przy małych nakładach.

Nie są to oczywiście jedyne elementy wpływające na cenę usługi.

Po zaprojektowaniu szaty graficznej, określeniu objętości i rodzaju preparatu, jaki chcemy zapakować w saszetki należy dobrać:

  • Rodzaj laminatu,

  • Ilość kolorów i technikę druku,

  • Format i kształt opakowania.

Zapraszamy do kontaktu, chętnie pomożemy w znalezieniu najlepszego rozwiązania.

 

 

 

 

 

 

Dajemy GWARANCJĘ ZADOWOLENIA 100% !!!

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!!!

Do każdego, nawet minimalistycznego zlecenia podchodzimy w sposób indywidualny i profesjonalny.

Zapewniamy wysoką jakość wykonania, zgodność wykonania z otrzymanym projektem oraz wizualizacją graficzną.